مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: تقویت بازرگانی خارجی و بازاریابی منطقه‌ای و برخورداری از بازار کشورهای شرقی امری ضروری است.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۷۵
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، وحیدرضا فریدونی در جمع مدیران و اعضای انجمن صنفی کارخانجات آردسازی خراسان رضوی اظهار کرد: کارخانجات آرد در استان مایه فخر و مباهات در حوزه صنعت و مصداق واقعی خدمت صادقانه در تولید آرد موردنیاز مردم استان هستند.

 وی افزود: بهترین نشانه خوب عمل‌کردن و موفقیت و پاک‌دستی صنعت آرد استان این است که با پایان عملیات انبارگردانی گندم امانی موجود در مراکز ذخیره‌سازی این کارخانجات در صحت و امنیت کامل ذخیره شده است.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در ادامه به پتانسیل بازار منطقه و همسایه‌های شرقی کشور اشاره کرد و توضیح داد: باتوجه‌به ظرفیت تولید آرد کارخانجات و بهره‌گیری از مدرن‌ترین و به‌روزترین ماشین‌آلات آردسازی در کشور، می‌توان با هم‌افزایی حلقه مفقوده بازرگانی را با صادرات آرد را به کشورهای منطقه تکمیل و تقویت کرد.

 وی بیان کرد: تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های اجرائی اقتصادی و تجاری کشور و همچنین برقراری کانال‌های ارتباطی با نهادهای تصمیم‌گیرنده می‌توان قدم‌های ارزنده‌ای در تقویت این صنعت در استان برداشت.

 فریدونی ادامه داد: تشکیل اتاق فکر برای توسعه بازرگانی از دیگر مباحثی است که مدیران صنعت آرد استان باید به آن توجه ویژه داشته باشند .

 در ادامه سید حسن حسینی دبیر انجمن صنفی کارخانجات آردسازی ضمن بیان بخشی از خواسته‌ها و دغدغه‌های صاحبان این صنعت در استان گفت: انجمن صنفی کارخانجات آردسازی استان خراسان رضوی در سال جاری و در سایه کار تیمی و منسجم و همکاری اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بدون هیچ خللی خدمت‌رسانی خود را در توزیع آرد موردنیاز استان به سرانجام رسانید.

 وی با اشاره به روزهای پایانی سال و فرارسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته خدمت‌رسانی به زائرین و مجاوران حضرت امام رضا (ع) در ایام نوروز باقدرت و بدون تعطیلی صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها